2012. január 2., hétfő

Fogadalmak



Annyira közhelyes, na de mégis... nő vagyok na... hát persze, hogy az első számú fogadalmam, amit a kis befőttes üvegbe dobtam, hogy most aztán életmódot váltok, lefogyok és jövőre elégedett leszek, amikor tükörbe nézek.. .bármelyik szögből. Pedig tudom, hogy ha az első kettő sikerül is, a harmadik... nincs az az isten!
                                                       Pinkflowerlove

Úgyhogy ezt én így módosítottam: agyat cserélek, akaraterőt növesztek, ellentmondást nem tűrök (magammal szemben), és ha végigcsinálom 80%-ban elégedett is leszek.(Találtam is ehhez egy szuper segítséget, erről majd lentebb!)


Bár ez minden évben aktuális, azért az ideiben még inkább, mivel az elmúlt háromnegyed évem a megszokottól igencsak eltérő (élet)módon tellett, és ez bizony a tükörben is látszik (utálom az összeset!!), meg a ruháimon is:(. 
És mivel életem nagy része egy "edzőteremben" telik, nehéz bármi kifogást találnom, ami az időt, a helyet, a lehetőségeket, a csillagok állását illeti:)

Azt mondják, az vagy, amit megeszel... ahh, mily kegyetlen, óriási igazság ez!
Egész életemet végigkísérték a diéták, meg a mozgás, és most, hogy úgy alakult az életem, hogy ilyen hosszú ideig igencsak háttérbe szorult a fontossági listámon az étkezésem korlátok közt tartása, és a testmozgást a naphosszig tartó laptop előtt görnyedés váltotta fel, a "zseniális" evolúciós alkalmazkodásnak köszönhetően a szervezetem remekül felvette ezt a ritmust, és minden egyes testrészem tohonyára puhult. Egyértelmű, hisz az üléshez nem kell más, mint jó puha, renyhe alátámasztás, és az olyan esetleges balesetek ellen, mint a székről való oldalra borulás a fáradságtól, bőségesen kipárnázott vázszerkezetet igényel... nahh, az én szervezetem remekelt ezen a téren, minden aszerint alakult, ahogy a nagy könyvben, nem nagy megelégedésemre.
A csirkére már jó ideje nem bírok ránézni sem, ezt a már régebben említett versenyfelkészüléses időszak eredményezte, és a kamaszkorom óta tartó stabil ellenálló képességem az édességekkel szemben is gyengült ebben az időszakban... az agyamnak kellett, hiszen ahhoz, hogy jól működjön, szénhidrátra van szüksége (..kár, hogy nem brokkolira...), úgyhogy ez nem teljesen az én hibám:)
Ezalatt az idő alatt rájöttem, hogy a cukor tényleg függőséget okoz, ha nem élsz vele egyáltalán, akkor eszedbe sem jut...nahh de ha egyszer eltévelyedsz, nincs kegyelem! Onnantól kezdve életed  megrontója,  a legeslegkétszínűbb, legkegyetlenebb, leggonoszabb társ, aki nélkül képtelenség élni. Kiirtására csakis a legelhivatottabbak, legelkötelezettebbek képesek!

Azonban találtam egy tök jó oldalt, ami, ha van az embernek egy kis kitartása, akkor végigvezet az oly nagyon vágyott átalakuláson...Nem egy csodapirula, vagy valami 3 napos expressz diéta, ami után BABAAAM... pikkpakk lepattan az emberről 5 kiló plusz, fáradság nélkül, egy csepp izzadság nélkül, csokitortát majszolva. Bizony dolgozni, edzeni és még a kajára is figyelni kell...na de őszintén, tényleg van még valaki, aki elhiszi, hogy enélkül lehet eredményeket elérni???
Ha valakit érdekel, kattintson a képre, aztán hajrá!
Tulajdonképpen mindenben segít, napokra lebontva az edzésben, étkezésben, és ha megnézed Jamie képeit, háááááát, a motivációban is... legalábbis nekem. Itt találtam eddig a legtutibb tápanyagtáblázatot, recepteket, és minden meg lehet nézni videón is, a gyakorlatoktól kezdve az ételek elkészítéséig. 
Szóval, ha valaki hasonló fogadalmat tett (ááá, nem jellemző:) ), akkor csak rajta!
...és mellesleg tudok egy jó termet is hozzá, remek edzőkkel, ha ennyi motiváció nem lenne elég:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése