2012. január 5., csütörtök

Fogadalom - Az első 4 nap

boldandfab.wordpress.com

Képtelen vagyok mást csinálni, mint hanyatt fekve apró és óvatos ujjmozdulatokkal gépelni...pedig a mai programban csak egy 25 perces edzés volt...mondjuk az mind karra... nahh, ez nem egy erős kifogás,sőt  ha a sportmúltamat nézem, kifejezetten szégyenletes. A világ legigazságtalanabb dolga, hogy milyen nehéz izmokat építeni, és zsírt leépíteni, ellenben milyen könnyű izmot veszíteni és zsírt gyarapítani...pfff.. Arról nem is beszélve, mennyivel egyszerűbb jó cukros, finom, szénhidrát dús kajákat kapni és összedobni, mint tojásfehérjén, meg zöldségen tengődni.
A program mozgás része kifejezetten kevésnek tűnik első ránézésre, az első napi után még rögvest bevállaltam egy Ashtangát is. Na nem mondom, a kettő együtt már nem volt kutya! Szégyenszemre és eddig példátlan módon nagyon nyugdíjasan mentek a "csaturangák", a vége felé már elég spórolósan bántam a "kutya pózokkal", a hátra bukfenceket maradéktalanul elsunnyogtam (még jó, hogy csak a fa mögött volt hely, így szinte teljes anonimitásban tudtam bliccelni), szóval ahol tehettem próbáltam nem használni a karizmaimat.
A mai karedzés pedig ezek után már halva született ötlet volt, de ennek ellenére csak egy feladatot spóroltam le, mert már sajna nem maradt power a bicepszemben.
Egyébként mindez egyáltalán nem lenne kimerítő, ha az ember rendesen ehetne... valószínűleg tudatos (vagyis nyilván az), hogy ilyen rövidke kínzások vannak az első fázisban, mert ennyi energiával ezt is bőven elég túlélni.


Ami a diétát illeti, szerintem egész jól nyomom...azaz jól tűröm. Még nem nagyon csaltam: esküszöm 2 korty tejet ittam az elmúlt 4 napban, többet nem! Ez bizony nagybetűs TELJESÍTMÉNY tőlem, mert tejfüggő vagyok, annak ellenére, hogy a gyomrom egyébként nem nagyon bírja. A kaja mennyiségével nincs gond, mert vagy 6-szor kellene enni...én ennyit messze nem is szoktam, mert nincs is ennyi idő egy napban, amit ébren töltök, ha 3 óránként eszem( így kell, mert ettől felgyorsul az anyagcsere!) Csak hát erősen meg van kötve a szénhidrát mennyisége, többnyire csak fehérjét és zöldséget lehet enni, ami így a karácsony után elég nagy sokk. Az első nap nem volt túl csodás, mert hiába ettem, akkor is "éhes"maradtam..gondolom inkább szénhidrát hiányos. A másodikra nem is emlékszem, úgyhogy biztos jobb lehetett, mert nem hagyott bennem mély nyomot (vagy romlik az agyi tevékenységem a CH megvonástól...). Tegnap egyéb okokból amúgy is diónyi volt a gyomrom, így nem volt gondom az étkezéssel. Na gondoltam, hogy nem lesz ez mindig ilyen könnyű, úgyhogy ma reggelre már arra ébredtem, hogy majd éhen veszek, de sikerült nem csalni, csak a megengedett CH mennyiséget vittem be...igaz, ma szinte csak a CH-okat ettem ki a listából:), nem ment le a torkomon több tojásfehérje...pedig még hátravan 86 nap. Olyankor, amikor meginog a kitartásom, azt szoktam csinálni, hogy jól megnézem, miért is csinálom az egészet...ez mindenkinek jól jöhet! Az itt található  képek többnyire elég inspirálóan hatnak rám, és mind Jamie fotói ( pfff milyen szép kockás a hasa), mind ezek  az eredményeket bemutató képek továbblendítenek a nehézségeken. Némelyik egyébként hihetetlen...


Szóval csodapirulák ide vagy oda...a szépségért szenvedni kell és kész!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése